ploché bříško??? no problem :)

25. dubna 2008 v 18:30
Postav se ke zdi
Postav se zády ke zdi, horní trup přitiskni, chodidla na krok od stěny. Nech chodidla na místě a ruce na stěně. Stáhni břišní svaly. Pokrč pravé koleno a zvedej je do výše pasu, při zvedu ohýbej ramena proti kolenu.
►Ihned proveď cvik s levým kolenem. Ramena během stříhání nohou nenechávej přitisknutá ke zdi. Celý cvik opakuj 10-15krát.
Ručník ti pomůže
Lehni si na záda, kolena pokrč a chodidly se zapři o křeslo (gauč nebo jinou vhodnou oporu). Nohy drž tak, aby se kolena a chodidla dotýkala. Stoč ručník kolem krku a oba konce chyt'.
►Stáhni břišní svaly a zvedni nejprve ramena, pak záda obloukem ke kolenům. Příliš namáhavé? Zvedni jen lopatky z podlahy. Vrať se do původní pozice, jen se nepokládej úplně. Opakujte 15-30 krát.
Ploché bříško pomocí míčku
Lehni si na záda a drž oběma vztyčenýma rukama míč (jakýkoliv menší či střední), nohy nech natažené, chodidla ohnutá.
►Zatáhni břišní a hýžďové svaly a zvedni lopatky několik centimetrů od podlahy. Míč zvedej přímo ke stropu nebo směrem dopředu. Sniž záda zpět k podlaze, asi tak na 2-3 centimetry a opakuj celý cvik 15-20 krát.
Cvik na židli
Sedni si na okraj židle, kolena pokrčená, chodidla na podlaze; drž se oběma rukama po stranách židle. Stáhni břicho, nepatrně zakloň záda a zvedni chodidla cca 10 cm od podlahy (kolena stále pokrčená). Takto získáš výchozí pozici pro celý cvik.
►Zvedni kolena k hrudníku a vrchní část těla narovnej dopředu. Sniž nohy do původní polohy. Opakuj 15-20 krát.
A zase ručník
Lehni si na záda, kolena pokrčená do pravého úhlu, chodidla od sebe. Stoč ručník kolem krku a oba konce chytni; stáhni břišní svaly.
►Zvedni ramena od podlahy (pomocí břišních svalů a ne ručníku!). Pomalu se snižuj zpátky a celý cvik proveď 20 krát.
Cviky na boku
Lehni si na levý bok, levou nohu natáhni, trochu pokrč koleno. Pravé koleno ohni, chodidlo na podlahu za levou nohu. Natáhni levou ruku, loket mírně pokrč. Pravou ruku ohni za hlavu.
►Pravé rameno zvedej k pravému koleni a znovu se polož. Cvik opakuj 20 krát a poté vyměň strany.
Lehni si na záda, kolena pokrč do pravého úhlu; pravou ruku polož na břicho, levou se dotýkej vnitřní strany pravého stehna. ►Zvedni ramena pár centimetrů od podlahy, natáčej se směrem k pravému kolenu.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama